PT. Guntur Satria Perkasa

turned on gray laptop computer
1000_F_319054056_dElukKMgLPudXiMHiNoxJcnooGopsO0L
spy1

PT. Guntur Satria Perkasa is a company engaged in the procurement of goods or services trade, export and import both scale national and international, located at Jl. Dewi Sartika No. 192, Cawang, Kramatjati, Jakarta Timur – Indonesia, will always work together with partners to establish supplier and manufacturer to meet the needs of quality products. PT. GUNTUR SATRIA PERKASA is a Limited Liability company that partnered well with private companies and the Government of Indonesia to establish a good working with work partners.

We have the determination to provide the highest satisfaction by providing high quality products and a mainstay. In addition, we always give Continuous Technical Support to Product Training and After-Sales Service to meet the expectations of the best of products. We guarantee the authenticity of the product, including the Warranty Service and Spare Parts. In other words, we will ensure satisfaction and a best wish without affecting or reducing the quality of the product. During this, we have to build good working relationships with private companies and the Government of Indonesia in the field of procurement with are reliable and have the support of our partners. Therefore, we can ensure and provide quality goods or services best to trade best.

PT. Guntur Satria Perkasa adalah perusahaan yang bergerak di bidang pengadaan barang atau jasa perdagangan, ekspor dan impor baik skala nasional maupun internasional yang berlokasi di Jl. Dewi Sartika No. 192, Cawang, Kramatjati, Jakarta Timur – Indonesia, akan selalu bekerja sama dengan mitra untuk membangun pemasok dan produsen untuk memenuhi kebutuhan produk yang berkualitas. PT. GUNTUR SATRIA PERKASA adalah Perseroan Terbatas yang bermitra baik dengan perusahaan swasta dan Pemerintah Indonesia untuk menjalin kerja sama yang baik dengan mitra kerja. Kami memiliki tekad untuk memberikan kepuasan tertinggi dengan menyediakan produk yang berkualitas tinggi dan menjadi andalan. Selain itu, kami selalu memberikan Dukungan Teknis Berkelanjutan untuk Pelatihan Produk dan Layanan Purna Jual untuk memenuhi harapan produk terbaik. Kami menjamin keaslian produk, termasuk Garansi Service dan Spare Part. Dengan kata lain, kami akan memastikan kepuasan dan keinginan terbaik tanpa mempengaruhi atau mengurangi kualitas produk. Selama ini kami harus membangun hubungan kerja yang baik dengan perusahaan swasta dan Pemerintah Indonesia di bidang pengadaan barang dengan yang handal dan mendapat dukungan dari mitra kami. Oleh karena itu, kami dapat memastikan dan menyediakan barang atau jasa dengan kualitas terbaik untuk diperdagangkan dengan baik

Deskripsi gambar

Orang sukses melakukan apa yang orang gagal tidak ingin melakukannya.

– Jesse Doe

VISION

VISION Being experts in the procurement of goods or services in Indonesia’s for work partner satisfaction with the best quality with network development supported by the system and good organization.

MISION

1. Understanding of the problems various procurement of goods or services in the field and share good information with suppliers or distributors.

2. Creating innovative and flexible solutions to meet hope costumer.

3. Work hard to meet the best quality in products and services.

4. Reliable and responsible as construction of procurement of goods or services which sale.

Kepemimpinan

Sebagai Founder PT. Guntur Satria Perkasa telah membantu mengembangkan lokakarya dan program yang telah mengubah kehidupan pria dan wanita, juga mengubah kurikulum pendidikan di negara dan di seluruh dunia.

Topik

Kembali ke Atas